La Sala Beckett posa “cara a cara” Europa i Argentina en l’obra ‘Argentinamiento’

  • La Sala Beckett de Barcelona posarà "cara a cara" Europa i Argentina en l'obra 'Argentinamiento', escrita i dirigida per Julio D. Wallovits, que podrà veure's entre aquest dijous i el 14 de maig, ha explicat el teatre en un comunicat aquest dilluns.

24.04.2017 - 13:16

BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)

La Sala Beckett de Barcelona posarà “cara a cara” Europa i Argentina en l’obra ‘Argentinamiento’, escrita i dirigida per Julio D. Wallovits, que podrà veure’s entre aquest dijous i el 14 de maig, ha explicat el teatre en un comunicat aquest dilluns.

El director de les pel·lícules ‘Smoking room’ i ‘La silla’ i l’obra teatral ‘Las listas’ compara les idees, gestos, punts de vista i tradicions del continent europeu amb els de el seu país natal, en un moment en el qual Europa es troba amb una sèrie de problemes que abans només semblaven possibles a l’Argentina: “I el món sencer s”argentiniza'”, ha explicat la sala.

El text és una sàtira poètica, intel·ligent i divertida que confronta els valors de la vella Europa anestesiada amb la “paupèrrima vitalitat” d’una Argentina en estat de supervivència permanent, que acollirà la Sala de Dalt del teatre.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor