La producció Big Bang Beethoven homenatjarà el compositor al Palau de la Música

  • La nova proposta musical familiar 'Big Bang Beethoven' homenatjarà el compositor "més explosiu, universal i revolucionari" Ludwig van Beethoven al Palau de la Música aquest diumenge en una sessió doble.

VilaWeb
22.03.2017 - 18:43

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

La nova proposta musical familiar ‘Big Bang Beethoven’ homenatjarà el compositor “més explosiu, universal i revolucionari” Ludwig van Beethoven al Palau de la Música aquest diumenge en una sessió doble.

Segons ha informat l’auditori en un comunicat, l’espectacle tindrà direcció musical d’Eduard Iniesta i direcció coreogràfica d’Enrique Cabrera, i està pensat per a un públic a partir de 4 anys.

L’espectacle valora l’esperit revolucionari del compositor, així com la seva gran tragèdia, amb una música que mira el futur amb optimisme i ingenuïtat, però que sovint es bolca en l’inconformisme i la tristesa davant la destinació que s’apropa.

Amb 13 músics en escena –després d’un càsting al qual es van presentar més de 80 aspirants–, participen en la interpretació el pianista Marco Mezquida, un dels talents musicals del jazz actual.

Al llarg de l’espectacle s’interpretaran fragments originals de la música de Beethoven i alguna versió lliurea arreglada per Iniesta en diversos estils, com ara jazz, flamenc i música balcànica, entre d’altres.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor