La Nau repartirà 34.000 ‘bosses d’autoestima’ aquest Nadal a persones en risc d’exclusió

  • El banc solidari de productes no alimentaris Associació Cívica La Nau repartirà aquest Nadal 34.000 "bosses d'autoestima" entre famílies en risc d'exclusió i ancians en residències públiques.

19.12.2016 - 23:03

BARCELONA, 19 (EUROPA PRESS)

El banc solidari de productes no alimentaris Associació Cívica La Nau repartirà aquest Nadal 34.000 “bosses d’autoestima” entre famílies en risc d’exclusió i ancians en residències públiques.

Les bosses inclouen productes d’higiene i altres objectes accessoris procedents d’una selecció de productes que es fa durant l’any entre els excedents d’empreses que l’entitat rep, segons un comunicat de l’associació, fundada en 1999 i que cobreix sobretot la província de Barcelona.

La Nau també preveu distribuir uns 20.000 joguines noves i usats a nens, ludoteques i escoles, a més que en tot l’any atén a unes 45.000 persones i té acords de col·laboració amb 150 entitats socials, a les quals lliurament tot el que aconsegueix.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor