La Mostra d’Igualada celebra el Dia del Teatre Infantil amb les companyies de la seva pròxima edició

  • La Mostra d'Igualada - Fira de teatre infantil i juvenil ha celebrat aquest dilluns el Dia Mundial del Teatre Infantil i Juvenil reunint totes les companyies que actuaran en la 28a edició, en una espècie de trobada "sectorial".

VilaWeb
20.03.2017 - 18:06

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil ha celebrat aquest dilluns el Dia Mundial del Teatre Infantil i Juvenil reunint totes les companyies que actuaran en la 28a edició, en una espècie de trobada “sectorial”.

Segons ha informat l’organització en un comunicat, la fotografia de família amb les companyies que actuaran ha donat el tret de sortida al certamen, que se celebrarà del 30 de març al 2 d’abril a Igualada.

El director artístic, Pep Farrés, ha posat veu a la lectura del manifest de la jornada mundial, escrit pel mexicà Francisco Hinojosa.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor