La marca d’ulleres de sol Visionario planeja la seva expansió a Madrid, València i Palma de Mallorca

  • Preveu aconseguir 20 botigues i facturar 10 milions en cinc anys

VilaWeb
09.04.2017 - 11:22

Preveu aconseguir 20 botigues i facturar 10 milions en cinc anys

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

La marca d’ulleres de sol Visionario, que ja compta amb dos establiments a Barcelona, planeja la seva expansió a Madrid, València i Palma de Mallorca entre aquest any i 2018, mentre que més a llarg termini estudia el seu desembarcament internacional en mercats com Grècia i Itàlia.

En una entrevista d’Europa Press, el conseller delegat i fundador de Visionario, Miquel Dosta, ha explicat que la marca vol ser una alternativa de qualitat i a un preu assequible.

“La gent té molts parells de sabates, però no acostuma a tenir més de dos parells d’ulleres: les de marca, que reserven per a ocasions per ser més cares, i unes altres molt barates i de dubtosa qualitat que porten als llocs on tenen por de perdre o trencar les cares”, ha afirmat.

Visionario ofereix més de 400 models a un preu màxim de 59 euros, encara que en botiga disposen de 200 i els van rotant perquè el client trobi noves opcions cada vegada que visiti l’establiment, amb el que sempre hi ha un 15% dels models que són de nova col·lecció.

“Com les ulleres de sol són cares, el client acostuma a comprar un parell discret que combini amb tot. Amb el nostre preu, pot atrevir-se amb models més extremats sense por a perdre-les i tenir diversos models per a cada ocasió”, ha afegit Dosta.

Amb aquesta filosofia, la companyia preveu aconseguir les 20 botigues en cinc anys i passar d’una facturació d’1,1 milions d’euros, amb la qual preveu tancar aquest exercici 2017, a deu milions.

La firma, amb una plantilla d’una desena de treballadors, va néixer fa deu mesos amb l’obertura de la seva botiga a Rambla Catalunya, a la qual recentment se li ha sumat una altra al carrer Argenteria, a més d’una ‘pop up’ al centre comercial Maremàgnum, i també té el seu magatzem a la capital catalana; fins el moment, la inversió realitzada frega els 460.000 euros.

Dosta dissenya tots els models inspirant-se en les tendències que marquen les passarel·les, els festivals de música i les ‘celebrities’, i ha aconseguit un acord amb un soci de Hong Kong (la Xina) que li produeix les muntures i que integra en el model els vidres que Visionario encarrega a Itàlia a Carl Zeiss.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor