La Junta inicia una acció promocional a Catalunya dirigida professionals i potencials turistes

  • La iniciativa, que es desenvoluparà fins al 23 d'abril, recorrerà cinc ciutats catalanes i preveu arribar a més de 32.000 persones

17.04.2017 - 15:35

La iniciativa, que es desenvoluparà fins al 23 d’abril, recorrerà cinc ciutats catalanes i preveu arribar a més de 32.000 persones

SEVILLA, 17 (EUROPA PRESS)

La Conselleria de Turisme i Esport de la Junta d’Andalusia inicia aquesta setmana al mercat català una acció promocional dirigida a professionals del sector turístic i a públic general.

La iniciativa, denominada ‘7 dies d’Andalusia a Catalunya’, es desenvoluparà del 18 al 23 d’abril i recorrerà les ciutats de Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona i Mataró (Barcelona).

La promoció inclou tres tipus d’accions amb diferents formats: d’una banda, del 18 al 20 d’abril la Conselleria centrarà la seva acció en el sector professional, a través d’unes jornades de formació institucionals denominades ‘Màster a Andalusia’ dirigides agents de viatges locals de Tarragona, Lleida, Girona i Mataró, segons ha assenyalat en una nota la Conselleria del ram.

Aquestes trobades, que preveuen reunir uns 125 professionals, tenen com finalitat ampliar el coneixement que els intermediaris catalans tenen sobre la destinació andalús, així com donar a conèixer les principals novetats i productes turístics de la comunitat.

La promoció es trasllada a Barcelona el dijous 20, amb un taller de treball al que assistiran prop d’un centenar d’agents de viatges locals i uns 50 empresaris andalusos.

Aquesta cita pretén propiciar el contacte entre l’oferta i la demanda, a més del desenvolupament de noves vies de comercialització del producte turístic andalús al mercat català.

L’acció finalitzarà amb la participació de la comunitat del 21 al 23 d’abril a la Fira B-Travel, que aquest any aconsegueix la seva 25ª edició dirigida fonamentalment al públic final.

L’edició del passat any d’aquesta cita va comptar amb la participació de 190 expositors de 50 països i 32.096 visitants.

La comunitat, que porta assistint a aquesta fira 23 edicions, disposarà d’un expositor propi de 150 metres quadrats en el qual també estarà representada l’oferta provincial a través dels vuit Patronats de Turisme i una trentena d’empresaris andalusos.

Amb l’assistència a aquesta mostra, la Conselleria pretén donar a conèixer les novetats de la destinació Andalusia i augmentar el nombre de visitants procedents de Catalunya cap a la comunitat.

NOU FORMAT PROMOCIONAL

‘7 dies d’Andalusia a Catalunya’ forma part d’un conjunt d’accions programades per aquest any el nou format de les quals es va iniciar el passat mes de febrer a Galícia, Aragó i Navarra; mentre que tindrà com a proper escenari el País Basc al començament del mes de maig.

Amb aquestes iniciatives, la Conselleria persegueix consolidar el posicionament d’Andalusia com a destinació turística líder al mercat nacional i incrementar el flux dels visitants dels principals emissors espanyols cap a la comunitat.

Catalunya és la tercera comunitat emissora de turistes cap a Andalusia, amb una quota del 6,5% del total de pernoctacions nacionals a la regió, només per darrere de la pròpia Andalusia i Madrid.

En 2016 els hotels de la comunitat van rebre 567.870 viatgers procedents de Catalunya, la qual cosa va suposar un increment del 7,1% pel que fa a l’any anterior. Aquests turistes van realitzar 1.575.119 pernoctacions, un 8,8% més que en 2015, i la seva estada mitjana va ser de 2,77 dies.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor