La Gestora portarà al pròxim Comitè Federal una data aproximada per al Congrés després de sentir els barons

  • La Gestora que dirigeix el PSOE portarà al pròxim Comitè Federal del partit, que tindrà lloc el 14 de gener, un calendari polític per als pròxims mesos, que el seu president, Javier Fernández, parlarà amb els dirigents territorials i que permetrà conèixer "amb bastant aproximació" la data del pròxim Congrés federal, que serà convocat més endavant.

VilaWeb
04.01.2017 - 14:08

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La Gestora que dirigeix el PSOE portarà al pròxim Comitè Federal del partit, que tindrà lloc el 14 de gener, un calendari polític per als pròxims mesos, que el seu president, Javier Fernández, parlarà amb els dirigents territorials i que permetrà conèixer “amb bastant aproximació” la data del pròxim Congrés federal, que serà convocat més endavant.

Així ho ha anunciat el portaveu de la Gestora, Mario Jiménez, en una roda de premsa en Ferraz després de la primera reunió de la direcció provisional dels socialistes, una cita en la qual s’ha convocat el Comitè Federal per al pròxim 14 de gener.

Jiménez ha explicat que en aquesta reunió del màxim òrgan del partit entre congressos es posarà en marxa el calendari del partit i es fixaran els debats necessaris per a la ponència política que s’aprovarà en el conclave del qual sortirà elegit el nou secretari general.

El portaveu ha subratllat que aquest pròxim Comitè Federal no convocarà el 39è Congrés, sinó que es farà en una altra reunió posterior, però ha explicat que es fixarà “amb bastanta aproximació” tot el calendari complet, incloent la data del Congrés.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor