La Fiscalia demana 48 anys de presó per a Óscar Morate pels assassinats de Laura del Hoyo i Marina Okarynska

  • El Ministeri Fiscal ha sol·licitat un total de 48 anys de presó per a Óscar Morate, a qui considera autor dels assassinats de la seva parella, Marina Okarynska, i una amiga d'aquesta, Laura del Hoyo, uns fets que van passar l'agost del 2015 i pels quals fa més d'un any que es troba en presó preventiva.

VilaWeb
17.02.2017 - 10:36

CONCA, 17 (EUROPA PRESS)

El Ministeri Fiscal ha sol·licitat un total de 48 anys de presó per a Óscar Morate, a qui considera autor dels assassinats de la seva parella, Marina Okarynska, i una amiga d’aquesta, Laura del Hoyo, uns fets que van passar l’agost del 2015 i pels quals fa més d’un any que es troba en presó preventiva.

Segons l’escrit d’acusacions, recollit per Europa Press, se sol·licita igualment indemnitzar en 50.000 euros el marit de qui va ser la seva parella, 200.000 euros per als seus pares, i 30.000 euros més per a la seva germana; al que cal sumar uns altres 200.000 euros per als pares de Laura i uns altres 30.000 per a les seves germanes, la qual cosa eleva el total a 510.000 euros.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor