La fidelització del turisme a Espanya evoluciona cap a models més personalitzats, segons Air Miles España

  • Alacant, entre les destinacions més demandades per a les vacances de Setmana Santa

VilaWeb
06.04.2017 - 10:53

Alacant, entre les destinacions més demandades per a les vacances de Setmana Santa

MADRID/VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

La fidelització del turisme a Espanya avança cap a models més personalitzats pel que les empreses procuren col·locar el client en el centre de les seues estratègies per a així aconseguir fidelitzar-lo amb un benefici comú per a ambdues parts, així ho ha constatat Air Miles España, la companyia que gestiona el programa Travel Club amb més de 20 anys de referència en este sector.

S’ha d’acompanyar el client en tot el procés de decisió de compra per a convertir-lo en un client actiu i vinculat a llarg termini que és el que busquen les companyies, assenyalen des de l’entitat, especialitzada en captació retenció i fidelització de clients per a les marques associades al seu programa Travel Club.

“La fidelització a Espanya s’està convertint en una assignatura obligada per a les empreses que busquen cada vegada més simplificar la vida dels clients”, afirma la directora general d’Air Miles España, Caridad Gutiérrez-Jodra, en una entrevista amb Europa Press.

El client s’ha convertit en el centre del negoci amb un retorn d’inversió directe a través d’ell mateix, i tot açò amb una immediatesa en temps real i una personalització que és absolutament dinàmica en el tema de les recompenses.

“El client cada vegada demanda més atenció. És un client intel·ligent, un client que compra i un client infidel que té nivell de dit’ qualsevol comparació”, assegura la directiva afegint que això exigix més competència entre les empreses.

Tot açò, a través d’un procés d’analítica avançada i amb coneixement del client a través de la capacitat de gestionar el ‘Big-Data’ que permeta rendibilitzar les relaciones client-marques.

EL VIATGE, EL PREMI MÉS ASPIRACIONAL

Dins de l’objectiu d’aconseguir major nombre de socis, Travel Club, que explica actualment amb 8 milions de socis i 30 marques associades, va decidir impulsar el seu posicionament en el sector de viatges creant un nou portal de viatges i oci, que és el premi més aspiracional entre els socis.

“El viatge i les estades continuen sent els preferits pels socis. Els hotels, les experiències i les entrades seguixen sent els productes més demandats”, assenyala Gutierrez-Jodra qui afig que “l’oferta lúdica i l’experiència” és el que més busquen els clients a l’hora de gastar els seus punts.

Des de Travel Club s’assegura estar en constant adaptació a les necessitats i peticions del client. Així busquen acostar l’experiència al soci perquè “no es passe tota la vida acumulant punts”.

La companyia manté la seua previsió de creixement per als pròxims anys, controlant especialment els abandons, per a “continuar sent atractiu per als clients actuals al mateix temps que s’incorporen nous i atractius patrocinadors per al programa”.

“El sector turístic espanyol s’està recuperant i les nostres previsions són créixer quant a l’hora d’emetre punts i mantindre uns nivells sans quant a la redempció de viatges”, ha explicat la directiva.

PREVISIONS DE SETMANA SANTA

Les tendències dels viatgers per a esta Setmana Santa es mantenen similars a anys anterior amb un repunt del mercat nacional. Així el mercat més demandat pels viatgers de Travel Club és el peninsular (44%), seguit per Europa (21%), Canàries (17%), intercontinental (13%) i finalment Balears (5%).

Des de gener, el 15% de les gestió de bitllets d’avió per part de Travel Club s’han produït amb data de gaudi a l’abril. La majoria dels viatges s’ha reservat amb dos mesos d’antelació (37,1%), seguit de 3 mesos (31,7%), i cinc mesos (8%). Solament un 0,3% de previsores reserven amb un any d’antelació els seus vols.

Per destinacions els més demandats han sigut Madrid, Barcelona, Tenerife, Londres, Màlaga, Gran Canària o Bilbao. També ocupen les primeres posicions Santiago de Compostel·la, Fuerteventura, Sevilla, Alacant, Roma o Lanzarote.

L’import mitjà abonat pels socis per a viatges a l’abril front l’import abonat per a volar al gener i febrer suposa un augment del 52%.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor