18.10.2016 - 17:58
GIRONA, 18 (EUROPA PRESS)
El ple de la Diputació de Girona ha aprovat aquest dimarts aportar 6 milions d’euros al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (UdG) en un període de tres anys per salvar-lo de la liquidació, ha informat la corporació en un comunicat.
La Diputació vol mostrar la seva voluntat de col·laborar i donar viabilitat al Parc, que es troba en concurs de creditors, i “pugui seguir desenvolupant les activitats i serveis en les empreses i institucions del territori”, i l’aprovació ha comptat amb els vots a favor de CiU, ERC, PSC i Ids i el vot negatiu de la CUP.
El Jutjat Mercantil de Girona va acceptar a final de setembre la petició del Parc Científic d’ajornar la junta de creditors, que es farà el 10 de novembre, per tenir temps de renegociar el seu deute, que puja a 42,3 milions d’euros.