La Compagnie Inextremiste desafia la gravetat amb l’espectacle ‘Extrêmités’ a Terrassa

  • Els francesos de la Compagnie Inextremiste actuaran aquest diumenge al centre Cultural Terrassa amb l'espectacle 'Extrêmités', que desafia la llei de la gravetat amb varietat de malabars i equilibris.

VilaWeb
11.11.2016 - 14:04

TERRASSA (BARCELONA), 11 (EUROPA PRESS)

Els francesos de la Compagnie Inextremiste actuaran aquest diumenge al centre Cultural Terrassa amb l’espectacle ‘Extrêmités’, que desafia la llei de la gravetat amb varietat de malabars i equilibris.

La companyia realitza acrobàcies entre taulons de fusta i bombones de butà que serveixen de suport per fer equilibris, elevar-se per fer salts grans i passos verticals, segons ha informat aquest divendres l’equipament cultural en un comunicat.

Un dels membres de l’espectacle, amb mobilitat reduïda, Rémi Lecocq, actua en cadira de rodes, superant tota mena d’obstacles i manté l’equilibri, sent una part més d’un grup en el qual tots depenen de tots per conservar l’equilibri.

Es tracta d’una funció única i singular que ha viatjat per Europa i, a més de Lecocq, té altres dos intèrprets, Yan Ecauvre i Sylvain Briani-Colin.

La Compagnie Inextremiste es va fundar el 1998 i entre les seves creacions destaquen, a més d”Extrêmités’, ‘Extreme Night Fever’, ‘Inextremiste’ i ‘Extension’.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor