La Biblioteca de Catalunya dedica un espai digital a l’obra de Cervantes

  • La Biblioteca de Catalunya ha posat en marxa un espai virtual específic dedicat a l'obra de Miguel de Cervantes en la seva Memòria Digital de Catalunya, segons ha informat la institució aquest divendres en un comunicat.

VilaWeb
11.11.2016 - 14:38

BARCELONA, 11 (EUROPA PRESS)

La Biblioteca de Catalunya ha posat en marxa un espai virtual específic dedicat a l’obra de Miguel de Cervantes en la seva Memòria Digital de Catalunya, segons ha informat la institució aquest divendres en un comunicat.

La col·lecció comprèn 9.000 exemplars i inclou les primeres edicions de totes les obres de l’escriptor, excepte de ‘La Galatea’, de la qual té la segona edició, i està considerada una de les col·leccions públiques d’obres de Cervantes “més importants” del món.

A l’arxiu també hi ha estudis i crítica de l’obra cervantina, a més de sis edicions del Quixot del 1605 i la primera edició conjunta de les dues parts de la novel·la, publicada a Barcelona el 1617.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor