La Berlinale selecciona el film català ‘Estiu 1993’

  • La pel·lícula catalana 'Estiu 1993', dirigida per Carla Simón, competirà en el 67è Festival Internacional de Cinema de Berlín, conegut com la Berlinale, ha informat la seva productora aquest dilluns en un comunicat.

16.01.2017 - 11:06

BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)

La pel·lícula catalana ‘Estiu 1993’, dirigida per Carla Simón, competirà en el 67è Festival Internacional de Cinema de Berlín, conegut com la Berlinale, ha informat la seva productora aquest dilluns en un comunicat.

El festival ha escolllit el llargmetratge protagonitzat per Laia Artigas, David Verdaguer i Bruna Cusí en la secció ‘Generation KPlus’ a competició, després que el mateix festival el seleccionés en el seu ‘Script Station’ i participés en el ‘Co-Production Market’ de la mateixa Berlinale.

‘Estiu 1993’ està basat en la complexa infància de la directora Carla Simón, i suposa el seu salt al llargmetratge després que el curtmetratge documental ‘Born Positivi’ i la ficció ‘Lipstick’ fossin seleccionats en nombrosos festivals internacionals.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor