JxSí presidirà la comissió especifica sobre autònoms que s’impulsarà al Parlament

  • JxSí presidirà la comissió d'estudi específic per abordar la situació dels autònoms i l'emprenedoria que s'impulsarà al Parlament, mentre que C's tindrà la vicepresidència.

VilaWeb
27.12.2016 - 11:51

BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)

JxSí presidirà la comissió d’estudi específic per abordar la situació dels autònoms i l’emprenedoria que s’impulsarà al Parlament, mentre que C’s tindrà la vicepresidència.

Fonts parlamentàries han explicat a Europa Press que així ho han acordat a la Mesa i la Junta de Portaveus que s’ha celebrat aquest dimarts, i que s’ha reunit breument en compliment del reglament del Parlament, que estableix que la Junta ha de trobar-se, com a mínim, quinzenalment durant els períodes de sessions.

Segons aquestes fonts, la comissió es va crear a petició de JxSí per la preocupació que els genera la situació dels milers d’autònoms que hi ha a Catalunya i estudiar així quins marges hi ha per poder-los ajudar.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor