20.03.2026 - 10:05
|
Actualització: 20.03.2026 - 10:28
El president d’ERC, Oriol Junqueras, ha dit que el seu partit està disposat a votar un altre suplement de crèdit en cas que no hi hagi pressupost al juliol. “Els recursos no faltaran: els ajuntaments tindran recursos, les famílies tindran recursos, les escoles tindran recursos. Nosaltres volem donar aquests recursos a la societat catalana. Ningú no insisteix tant com ERC a trobar solucions”, ha dit en una entrevista a Catalunya Ràdio.
Junqueras ha demanat que no es faci més pressió a ERC i que es traslladi als socialistes perquè compleixin els seus compromisos. I ha afegit que no creu que la relació amb els socialistes s’hagi ressentit de tot això que ha passat aquestes darreres setmanes.
D’una altra banda, Junqueras ha desvinculat el nou finançament de la falta d’acord sobre l’IRPF. I ha garantit que ERC votarà a favor del model de finançament perquè és bo. Així mateix, ha dit que el seu partit ha estat l’únic que “s’ha arremangat” per resoldre aquesta qüestió.

