Juan Gallostra, escollit primer president de l’associació d’enginyeries First Q Netwrok

  • El director general de JG Enginyers, Juan Gallostra, ha estat escollit després d'una reunió constitutiva celebrada a Lisboa (Portugal) primer president de l'associació d'enginyeries First Q Network, una organització integrada per empreses europees d'enginyeria que havia actuat fins ara de manera informal, ha informat la companyia aquest dimarts en un comunicat.

20.12.2016 - 18:58

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

El director general de JG Enginyers, Juan Gallostra, ha estat escollit després d’una reunió constitutiva celebrada a Lisboa (Portugal) primer president de l’associació d’enginyeries First Q Network, una organització integrada per empreses europees d’enginyeria que havia actuat fins ara de manera informal, ha informat la companyia aquest dimarts en un comunicat.

First Q Network s’ha convertit així en el grup d’enginyeria d’instal·lacions per a l’edificació més gran del món, amb 2.300 treballadors i un volum de negoci de 250 milions d’euros, i acull 11 firmes d’Itàlia, Irlanda, Holanda, Portugal, França, Suïssa, Alemanya, Finlàndia, Suècia, Bèlgica i Espanya.

A l’agenda de l’associació per als pròxims mesos figuren qüestions relacionades amb el Building Information Modeling (BIM), l’intercanvi d’enginyers júnior i la sostenibilitat, entre altres reptes, i alguns dels seus responsables han destacat que les perspectives de negoci en el sector de l’enginyeria de la construcció per al 2017 a Europa “són positives en termes generals”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor