Javier Fernández expressa el dolor del PSOE per la mort de Chacón: “un cop sec, gelat”

  • El president de la Gestora del PSOE, Javier Fernández, ha expressat el dolor del seu partit per la mort aquest diumenge de l'exministra Carme Chacón: "Un cop sec, gelat", ha dit en visitar a primera hora de la tarda aquest dilluns la capella ardent instal·lada a la seu de la formació al carrer Ferraz de Madrid.

VilaWeb
10.04.2017 - 16:10

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president de la Gestora del PSOE, Javier Fernández, ha expressat el dolor del seu partit per la mort aquest diumenge de l’exministra Carme Chacón: “Un cop sec, gelat”, ha dit en visitar a primera hora de la tarda aquest dilluns la capella ardent instal·lada a la seu de la formació al carrer Ferraz de Madrid.

“Mai l’oblidaré”, ha declarat Javier Fernández, que ha recordat per sobre d’altres imatges dos moments protagonitzats per Chacón: quan va passar revista a les tropes estant embarassada, com a ministra de Defensa, i quan al 38 Congrés Federal del PSOE a Sevilla va defensar la seva candidatura a la Secretaria General.

“Les dues imatges parlen molt clar del que era: una dona decidida, amb coratge, amb valentia. Per descomptat mai l’oblidaré”, ha conclòs el líder socialista.

També ha expressat el seu condol Isabel Rodríguez en nom del Grup Parlamentari Socialista, per a qui Chacón va ser una pionera i una dona d’Estat.

“Va fer avançar la democràcia espanyola, va fer avançar el socialisme espanyol. Sempre es parla dels homes d’Estat, per tant cal reconèixer-la com una dona d’Estat. Abans de res va ser una excepcional companya i un exemple per a tots”, ha dit.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor