07.08.2025 - 14:33
|
Actualització: 07.08.2025 - 17:37
La circulació de trens a les línies RL3, RL4 i R14 resta interrompuda entre Lleida-Pirineus i diversos punts de les comarques de Ponent arran d’una avaria a la catenària. Segons que ha informat RENFE, els trams afectats són els compresos entre Lleida-Pirineus i Calaf (RL4), Lleida-Pirineus i Mollerussa (RL3 i RL4) i Lleida-Pirineus i les Borges Blanques (R14).
L’avaria ha començat a afectar el servei a mig matí, quan s’ha informat que cap tren no podia sortir de Lleida cap a Barcelona, i que la incidència interrompia la circulació fins a Juneda. Posteriorment, l’afectació s’ha ampliat.
RENFE ha activat un servei alternatiu per carretera per a transportar els passatgers amb origen o destinació a Lleida. Al mateix temps, tècnics d’ADIF treballen a la zona amb l’objectiu de resoldre la incidència com més aviat millor.