04.12.2025 - 11:21
|
Actualització: 04.12.2025 - 12:48
Una incidència generalitzada a la infrastructura ha aturat durant una estona tot el servei de Rodalia aquest matí. Segons fonts de RENFE, l’aturada ha durat uns deu minuts i cap a les 11.05 ja s’estava recuperant progressivament, amb la intervenció de tècnics d’ADIF.
✅Está solucionada esta incidencia. Los trenes de rodalies de Catalunya recuperan gradualmente su frecuencia de paso habitual, por lo que todavía pueden registrar demoras, hasta que se termine de normalizar la circulación. https://t.co/6gz3Asuum5
— INFOAdif (@InfoAdif) December 4, 2025
Segons ADIF, la incidència ha afectat els sistemes de regulació a Barcelona-Sants i ha causat retards als trens de Rodalia de l’àmbit de Barcelona. Aquestes demores s’han d’anar solucionant progressivament, fins que s’acabi de normalitzar la circulació.