Illa diu que no té inconvenient a parlar amb Puigdemont i Junqueras, però fora de la taula de diàleg

  • Ha afirmat que el fons per a fiances del govern "s'ajusta a la legalitat", encara que el PSC hagi demanat un informe al Consell de Garanties Estatutàries (CGE) per "tenir garanties"

VilaWeb
13.07.2021 - 11:16

El cap del PSC, Salvador Illa, ha dit en una entrevista a RAC1 que no té inconvenient a parlar amb el president Carles Puigdemont i el vice-president Oriol Junqueras, sempre que sigui fora de la taula de diàleg, com a “diàleg entre partits.” Ha recordat que Junqueras té una inhabilitació per càrrec públic, però que és responsable d’un partit polític. Tanmateix, a parer d’Illa, el cas de Puigdemont és diferent, perquè “ha al·ludit les conseqüències de les seves responsabilitats. Tot i això, ha dit que el que més li importa és que es posi en marxa el diàleg a Catalunya.

Així mateix, el cap de l’oposició ha afirmat que el fons per a fiances del govern s’ajusta a la legalitat, encara que el seu partit hagi demanat un informe al Consell de Garanties Estatutàries (CGE) per “tenir garanties.”

 

Recomanem

Fer-me'n subscriptor