03.01.2017 - 11:03
MADRID, 3 (EUROPA PRESS)
El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha titllat aquest dimarts de “patrioterisme ranci, inculte i reaccionari” en què la portaveu del PP a l’Ajuntament de Madrid Esperanza Aguirre celebri el 525 aniversari de la presa de Granada pels Reis Catòlics.
L’expresidenta madrilenya es va congratular aquest dilluns, a través d’un comentari a Twitter, recollit per Europa Press, de la commemoració de la presa de Granada fa 525 anys i assegurava que era “un dia de glòria per als espanyols”.
“Avui fa 525 anys de la presa de Granada pels Reis Catòlics. És un dia de glòria per a les espanyoles. Amb l’islam no tindríem llibertat”, va escriure Aguirre al costat d’una emoticona amb la bandera espanyola i que acompanya amb una fotografia del quadre de ‘La rendició de Granada’.
Aquestes paraules de la dirigent popular han trobat rèplica en el líder de Podem, qui en la mateixa xarxa social ha censurat el “patrioterisme ranci, inculte i reaccionari” d’Aguirre per celebrar aquesta data. “Espero que Esperanza Aguirre no admiri també els hàbits higiènics dels Reis Catòlics”, ha comentat.