Iglesias diu que el Ministeri de l’Interior “no està per protegir a corruptes ni pocavergonyes”, sinó a ciutadans

  • El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha afirmat que el Ministeri de l'Interior "no està per protegir a corruptes ni pocavergonyes, està per protegir als ciutadans" després que s'hagi conegut que Pablo González, el germà de l'expresident de la Comunitat de Madrid Ignacio González, es va reunir amb el 'número dos' del Ministeri de l'Interior, el secretari d'Estat de Seguretat, José Antonio Nieto, en saber que estaven sent investigats per la Guàrdia Civil en el marc de la posteriorment batejada com a 'operació Lezo'.

VilaWeb
23.04.2017 - 13:59

MÀLAGA, 23 (EUROPA PRESS)

El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha afirmat que el Ministeri de l’Interior “no està per protegir a corruptes ni pocavergonyes, està per protegir als ciutadans” després que s’hagi conegut que Pablo González, el germà de l’expresident de la Comunitat de Madrid Ignacio González, es va reunir amb el ‘número dos’ del Ministeri de l’Interior, el secretari d’Estat de Seguretat, José Antonio Nieto, en saber que estaven sent investigats per la Guàrdia Civil en el marc de la posteriorment batejada com a ‘operació Lezo’.

Iglesias, després de ser qüestionat a Màlaga, on ha participat aquest diumenge en una manifestació convocada pels bombers, ha assenyalat que del germà d’Ignacio González “hem sabut, d’una banda, que té accés directe al Ministeri de l’Interior i el Ministeri de l’Interior no està per protegir a corruptes ni pocavergonyes, està per protegir als ciutadans”, insistint que “per això diem que la trama parasita a les institucions”.

“Són paràsits i cal desparasitar la trama”, ha incidit Iglesias, al mateix temps que ha afegit que també del germà d’Ignacio González “hem sabut que va tractar de subornar alguns funcionaris veneçolans: Al final sembla que qui cobra de Veneçuela és el PP”, ha assenyalat.

Finalment, ha assegurat que aquesta setmana “ha demostrat que el problema de la corrupció no té a veure amb pomes podrides”, ja que, ha afegit, “és una estructura de poder polític que afecta fonamentalment al PP”.

En aquest punt, ha afirmat que l’objectiu de podem “és guanyar-li, governar i desparasitar la trama, per la gent”, afirmant, a més, que “quan parlem de corrupció no parlem només de pocavergonyes que es porten els diners”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor