ICV celebra l’acord amb Podem per construir un “espai de canvi” a Catalunya

  • El coordinador nacional d'ICV, David Cid, ha celebrat aquest dimarts l'acord al que han arribat Podem i la resta d'actors dels 'comuns' --BComú, ICV, EUiA i Equo-- per confluir en un subjecte polític estable de cara a l'assemblea constituent del partit del 8 d'abril: "Aquest acord permet construir un espai de canvi a Catalunya".

VilaWeb
21.03.2017 - 19:44

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

El coordinador nacional d’ICV, David Cid, ha celebrat aquest dimarts l’acord al que han arribat Podem i la resta d’actors dels ‘comuns’ –BComú, ICV, EUiA i Equo– per confluir en un subjecte polític estable de cara a l’assemblea constituent del partit del 8 d’abril: “Aquest acord permet construir un espai de canvi a Catalunya”.

En un comunicat, Cid ha explicat que aquest pacte entre totes les formacions “permetrà a cada persona participant d”Un País en Comú’ votar amb garanties democràtiques”, ja que garantirà el vot en igualtat de condicions creant un cens compartit i processos de validació amb el DNI, segons ell.

“És el primer pas per començar a caminar per canviar Catalunya, amb polítiques al servei de la gent i revertint les polítiques de retallades i econòmiques amb tics neoliberals”, ha sostingut Cid, que ha estat l’encarregat de signar l’acord en nom d’ICV.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor