Hernando (PP) creu que amb l’ingrés a la presó de Pujol Ferrusola la gent veu que “es mesura a tots amb la mateixa vara”

  • El portaveu del PP al Congrés dels Diputats, Rafael Hernando, ha valorat aquest dijous l'ingrés a la presó preventiva de Jordi Pujol Ferrusola afirmant que no s'alegra que fiquin gent a la presó però sí "que es faci justícia i la gent tingui la sensació de que es mesura a tots amb la mateixa vara" En una entrevista a 'Los Desayunos de TVE', recollida per Europa Press, Hernando ha dit que els ciutadans veuen que la justícia s'aplica "amb el mateix rigor a tots". "El cas Pujol és un cas d'escàndol de fa molt temps, i m'alegro que segueixi avançant", ha afegit.

VilaWeb
27.04.2017 - 15:58

MADRID, 27 (EUROPA PRESS)

El portaveu del PP al Congrés dels Diputats, Rafael Hernando, ha valorat aquest dijous l’ingrés a la presó preventiva de Jordi Pujol Ferrusola afirmant que no s’alegra que fiquin gent a la presó però sí “que es faci justícia i la gent tingui la sensació de que es mesura a tots amb la mateixa vara”

En una entrevista a ‘Los Desayunos de TVE’, recollida per Europa Press, Hernando ha dit que els ciutadans veuen que la justícia s’aplica “amb el mateix rigor a tots”. “El cas Pujol és un cas d’escàndol de fa molt temps, i m’alegro que segueixi avançant”, ha afegit.

Això sí, el dirigent ‘popular’ ha lamentat que la instrucció del cas que afecta l’expresident de la Generalitat i els seus fills no s’estigui realitzant de “manera més àgil i eficaç”. “La justícia ha de ser més ràpida: la que no ho és acaba per no ser eficaç”, ha opinat.

Al seu judici, si els procediments judicials “en comptes de durar 10 o 15 anys duressin entre dos i quatre anys, la sensació” que els ciutadans tindrien sobre la corrupció seria diferent”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor