Guindos diu que Junqueras “sap perfectament que la independència és impossible”

  • El ministre d'Economia en funcions, Luis de Guindos, ha assegurat aquest dimarts que el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, "sap perfectament que la independència és impossible".

VilaWeb
18.10.2016 - 13:17

BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)

El ministre d’Economia en funcions, Luis de Guindos, ha assegurat aquest dimarts que el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, “sap perfectament que la independència és impossible”.

Ho ha dit en una entrevista en Rac 1 recollida per Europa Press, en què ha afirmat que ha parlat d’aquest tema amb Junqueras i, després de ser preguntat per la posició que li va exposar, ha dit: “Ho ha de preguntar a ell, però jo sé el que ell em diu a mi”.

Per la seva banda, Junqueras ha respost en un apunt en el seu compte de Twitter: “De Guindos sap perfectament que la independència de Catalunya és inevitable. Ho dedueixo de les converses amb ell”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor