El Girona FC retira Arnau Martínez i Àlex Moreno de la selecció catalana

VilaWeb
14.11.2025 - 17:23
Actualització: 14.11.2025 - 17:42

El Girona FC ha informat que Arnau Martínez i Àlex Moreno no jugaran finalment el partit que la selecció catalana disputarà dimarts contra Palestina. El club ha explicat que prefereix reservar els futbolistes després de la lesió de Daley Blind, que s’afegeix a les baixes dels també defenses David López i Alejandro Francés.

Així doncs, el migcampista Joel Roca serà l’únic representant del Girona en el partit. S’espera que la Federació Catalana de Futbol anunciï els substituts en les pròximes hores.

El Girona ha lamentat públicament el contratemps que la decisió pugui causar a la selecció catalana i als responsables tècnics, i agraeix la comprensió mostrada. També destaca l’orgull i la predisposició que els seus jugadors han expressat sempre per representar el futbol català.

En la mateixa línia, el club també ha anunciat en les últimes hores que Iván Martín no jugarà finalment amb la selecció del País Basc.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor