Gas Natural Fenosa completa la seva oferta de recompra de bons per 1.000 milions

  • El grup millora la vida mitjana i redueix el cost financer futur del seu deute

VilaWeb
05.04.2017 - 19:24

El grup millora la vida mitjana i redueix el cost financer futur del seu deute

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

Gas Natural Fenosa ha completat l’oferta de recompra de bons que va llançar la setmana passada, i ha aconseguit l’objectiu de 1.000 milions d’euros previst, ha informat la companyia.

En concret, l’oferta, amb venciments entre el 2018 i el 2021, ha tingut una demanda superior als 1.200 milions, la qual cosa ha obligat a realitzar un prorrateig per ajustar-la a l’oferta inicial per aquest import de 1.000 milions d’euros. Els bons recomprats tenien un cupó mitjà del 5,14%.

El passat 28 de març, Gas Natural Fenosa va tancar una emissió de bons per import de 1.000 milions d’euros amb l’objectiu de canviar-los posteriorment, íntegrament o en part, pels títols de deute sobre els quals la mateixa companyia va llançar una oferta de recompra.

La companyia presidida per Isidre Fainé ha assenyalat que aquesta operació, juntament amb aquesta emissió realitzada per 1.000 milions d’euros a 7 anys i amb cupó de l’1,125%, permetrà augmentar la vida mitjana del deute recomprat en aproximadament cinc anys.

D’altra banda, el venciment dels bons de Gas Natural Fenosa el 2017 ascendeix a un import de 1.100 milions, amb un cupó mitjà del 4,94%. Aquests venciments es van cobrir el passat mes de gener amb una emissió per import de 1.000 milions d’euros a 10 anys, amb un cupó de l’1,375%.

Amb aquestes actuacions, l’empresa energètica ha destacat que ha augmentat substancialment la vida mitjana i reduït el cost financer futur del deute, en línia amb la seva política financera i de cara a la consecució dels objectius del seu pla estratègic pel període 2016-2020.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor