Galícia.- Amb el 90,02% escrutat, el PP aconsegueix 42 diputats, En Marea 14, el PSOE 13 i BNG 6

  • El PPdeG és la força més votada a les eleccions gallegues d'aquest diumenge, amb el 90,02% escrutat, en aconseguir el 47,98% dels vots i aconseguir 42 escons dels 75 que es trien a les quatre circumscripcions per conformar el nou Parlament de Galícia.

25.09.2016 - 22:22

SANTIAGO DE COMPOSTEL·LA, 25 (EUROPA PRESS)

El PPdeG és la força més votada a les eleccions gallegues d’aquest diumenge, amb el 90,02% escrutat, en aconseguir el 47,98% dels vots i aconseguir 42 escons dels 75 que es trien a les quatre circumscripcions per conformar el nou Parlament de Galícia.

Per la seva banda, En Marea, el partit instrumental al que s’han sumat Podem, Anova i Esquerda Unida, avança el PSdeG en nombre de vots i en actes de diputat com a segona força en la Comunitat gallega.

Així, amb el 18,68% de les paperetes, aconsegueix 14 actes, mentre que els socialistes, amb el 17,89% dels sufragis, obté un escó menys, 13.

Al BNG li correspon el 8,36% dels vots i sis escons, per la qual cosa tindria grup propi i solament en perdria un respecte a 2012.

Per la seva banda, C’sno entra a la Cambra gallega.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor