13.10.2016 - 17:19
BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)
El PSC farà aquest dissabte el seu procés de primàries per escollir al primer secretari de la formació, al qual estan cridats 17.935 persones que inclouen la militància socialista catalana i a les Joventuts Socialistes de Catalunya (JSC).
Segons ha explicat el partit en un comunicat, 698 d’elles han sol·licitat el vot a través d’una plataforma telemàtica, en uns comicis interns que enfrontaran a l’actual primer secretari, Miquel Iceta, i a l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona) i número dos del partit, Núria Parlon.
Els socialistes habilitaran 135 punts de votació que es podran utilitzar entre les 10 i les 19 hores de dissabte, tot i que algunes agrupacions adaptaran l’horari a les seves necessitats dins d’aquesta franja horària, i, efectuat el recompte, un responsable de l’Autoritat Electoral donarà a conèixer els resultats.