30.03.2017 - 11:01
BERLÍN, 30 (DPA/EP)
El porter titular del Bayern de Munic, Manuel Neuer, ha passat pel quiròfan per solucionar un problema en el peu esquerre, segons ha informat aquest dijous el seu club, que ha assegurat que només es perdrà dos partits de la Bundesliga, per la qual cosa estarà per als quarts de final de la Lliga de Campions davant el Reial Madrid.
L’equip bavarès no ha donat massa detalls d’aquest contratemps de Neuer, apuntant únicament que la lesió es va produir durant l’entrenament i que no estaria per al partit d’aquest cap de setmana davant l’Augsburg ni davant l’Hoffenheim dimarts vinent.
El porter també havia estat baixa en els dos compromisos de la seva selecció durant l’aturada internacional, però res fa indicar que no estigui llest per a l’anada dels quarts de ‘Champions’ del proper 13 d’abril a l’Allianz Arena.