Futbol.- Prop de 650 milions de teleespectadors de més de 185 països veuran el Clàssic

  • Prop de 650 milions de teleespectadors de més de 185 països veuran diumenge que ve el Clàssic de LaLiga Santander que enfrontarà el Reial Madrid i el FC Barcelona al Santiago Bernabéu, que tornarà a batre rècords de cobertura i repercussió, informa la patronal de clubs en un comunicat.

VilaWeb
19.04.2017 - 18:17

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

Prop de 650 milions de teleespectadors de més de 185 països veuran diumenge que ve el Clàssic de LaLiga Santander que enfrontarà el Reial Madrid i el FC Barcelona al Santiago Bernabéu, que tornarà a batre rècords de cobertura i repercussió, informa la patronal de clubs en un comunicat.

Els espectadors del partit rebran les imatges amb la més avançada tecnologia audiovisual i la màxima proximitat, gràcies a les més de 30 càmeres personalitzades d’operadors internacionals de TV que s’instal·laran al Bernabéu.

El senyal del Clàssic, produïda per Mediapro, arribarà a més de 185 països a través de més de 50 operadors internacionals que posseeixen els drets audiovisuals de la competició espanyola, amb la qual cosa serà de nou el partit més vist de la història de LaLiga.

Mediapro comptarà amb 8 unitats mòbils, 8 DSNGs, 12 càmeres de tecnologia 4K i més de 400 professionals per fer del Clàssic un espectacle global. A més, hi haurà vehicles auxiliars i una grua de 40 metres d’altura per efectuar el radioenllaç amb un helicòpter.

El desplegament inclou 40 càmeres fixes instal·lades al Santiago Bernabéu, entre elles 2 superlentes per fer seguiments de Cristiano Ronaldo i Messi, 1 Spider Cam amb plànols zenitals, 1 travelling High Speed (càmera hiperlenta) darrere de la porteria dreta, 2 teleobjectius per seguir Zidane i Luis Enrique i 2 càmeres Beauty’s (interior i exterior, amb grua).

En la prèvia del partit s’utilitzaran 2 motos amb enllaç per seguir els autocars del Reial Madrid i FC Barcelona i un helicòpter amb càmeres per a vistes aèries.

A més, cal afegir les 38 càmeres d’Intel de tecnologia 360º, que proporcionaran als espectadors repeticions en 3 dimensions des de tots els angles possibles, utilitzat per primera vegada en una lliga europea.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor