08.09.2016 - 14:57
BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)
El jugador del FC Barcelona Neymar ha tornat aquest dijous al treball amb la primera plantilla del club blaugrana, després d’una llarga absència propiciada per la disputa dels Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, on l’equip brasiler va aconseguir l’or i la seva participació amb la ‘canarinha’ en partits de classificació per al Mundial 2018, mentre que Leo Messi segueix amb el seu procés de recuperació.
Neymar, que no s’havia exercitat encara amb els seus companys ni en pretemporada ni en el que va de temporada, ha fet la seva primera sessió amb vistes a estar a l’onze inicial aquest dissabte davant de l’Alabès al Camp Nou, tot i que haurà d’agafar el ritme que la resta del vestidor ha adquirit en aquestes setmanes i en els seus més de cent dies d’absència.
També s’han incorporat a la disciplina l’argentí Javier Mascherano, Samuel Umtiti, Lucas Digne i Jasper Cillessenja de tornada dels seus respectius compromisos internacionals.
Per la seva banda, Leo Messi ha tornat a fer la primera part de l’entrenament amb el grup i després ha fet treball específic per recuperar-se de les seves molèsties a l’adductor esquerre amb vistes a poder jugar davant de l’Alabès o, la setmana que ve, a l’estrena en ‘Champions’ contra el Celtic.