[FOTOGRAFIES] Així s’ha vist la manifestació de la Diada de Barcelona

  • Milers de manifestants omplen els carrers de Barcelona en una nova Diada descentralitzada

VilaWeb
11.09.2025 - 17:40
Actualització: 11.09.2025 - 19:33

El Pla de Palau s’ha omplert amb milers de persones que s’han aplegat a la plaça i els carrers de la rodalia, malgrat el cel gris i els avisos de pluja intensa. Els cartells i la pancarta amb el lema “Més motius que mai. Independència” han anat acompanyats de cants, estelades i pancartes.

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb

L’acte ha començat a les 17.14, i enguany és una mobilització descentralitzada, amb actes també a Girona i Tortosa. L’escenari central, situat davant el número 1 de la Rambla, serà el punt culminant de la marxa a Barcelona, on es farà l’acte polític i els discursos.

VilaWeb
VilaWeb

La participació ha estat novament transversal, amb famílies, joves i partits. Si bé uns altres anys habitualment gairebé tots els manifestants anaven amb les samarretes de l’ANC de cada any, enguany hem pogut veure tota mena de samarretes, de la senyera, del FC Barcelona…:

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb

Enguany, ha destacat també la tractorada que, tot partint de Vilassar de Mar, al Maresme, ha estat un impuls moments abans de començar la marxa.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor