Forcadell anirà a la manifestació de Tarragona en defensa dels “drets de la ciutadania”

  • La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, assistirà a la manifestació independentista de Tarragona convocada per l'ANC i Òmnium "en defensa de les llibertats i els drets de la ciutadania", han explicat a Europa Press fonts parlamentàries.

VilaWeb
08.09.2016 - 17:32

BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, assistirà a la manifestació independentista de Tarragona convocada per l’ANC i Òmnium “en defensa de les llibertats i els drets de la ciutadania”, han explicat a Europa Press fonts parlamentàries.

Les entitats convocants han descentralitzat la manifestació d’aquest any en cinc municipis: Barcelona, Tarragona, Lleida, Berga i Salt.

Mentre la presidenta de la cambra ha optat per Tarragona, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, assistirà a la de Salt (Girona), i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha anunciat que anirà a la de la capital catalana com a amfitriona de la ciutat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor