Fira.- L’Automobile Barcelona presentarà 40 primícies mundials i unirà automoció tradicional amb tecnologia

  • L'Automobile Barcelona --abans denominat Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona-- serà un esdeveniment pioner en el qual conviurà tota la indústria tradicional de l'automòbil amb les firmes més avançades de tecnologia i on es presentaran més de 40 primícies mundials.

VilaWeb
04.05.2017 - 16:28

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

L’Automobile Barcelona –abans denominat Saló Internacional de l’Automòbil de Barcelona– serà un esdeveniment pioner en el qual conviurà tota la indústria tradicional de l’automòbil amb les firmes més avançades de tecnologia i on es presentaran més de 40 primícies mundials.

Segons ha comunicat en roda de premsa el president de l’esdeveniment, Enrique Lacalle, aquesta 39a edició, que se celebrarà de l’11 al 21 de maig i que estarà oberta al públic general i professional, comptarà amb 90 empreses participants i 25 start-ups.

A més de totes les firmes de la indústria tradicional de l’automòbil, participaran empreses com Google, Orange, Facebook, Oracle, IBM o Microsoft, entre d’altres, aportant les seves solucions més avançades i explicant les seves aliances amb el sector.

“Reunirem en un mateix saló la tecnologia de la connectivitat i les principals novetats de les marques. Això fa d’Automobile Barcelona un saló pioner i únic que aposta per la connectivitat de l’automòbil, la sostenibilitat i la conducció intel·ligent”, ha destacat Lacalle.

La fira comptarà amb dos esdeveniments, el Connected Hub per a professionals i el Motorshow per al públic general. En el primer participaran 108 ponents nacionals i internacionals, mentre que en el segon es presentaran una primícia mundial, tres europees i gairebé 40 nacionals. “Hi haurà més empreses participants i més internacionalitat que mai”, ha celebrat Lacalle.

L’any passat, es van lliurar al públic per part de les marques 70.000 ofertes comercials, i aquest any es preveu que les xifres siguin encara més altes.

“L’efecte Automobile Barcelona es notarà en la xifra de vendes de l’any 2017 i especialment en el balanç del mes de maig i juny”, ha indicat.

CONNECTED STREET

Un dels àmbits més nous dins del Connected Hub és el Connected Street, una passarel·la tecnològica que permetrà els visitants conèixer i provar de primera mà els nous avanços de la indústria de l’automòbil fruit de la transformació digital que està reinventant el sector.

En aquesta passarel·la, on les marques presentaran “l’últim de l’últim”, el públic podrà tenir personalment la sensació de conduir vehicles intel·ligents, equipats amb sistemes avançats de connectivitat i autonomia, en un circuit de proves.

Així mateix, podran conduir un vehicle elèctric i assistir a les demostracions audiovisuals de les marques que aposten per la conducció autònoma.

L’esdeveniment serà presidit pel president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, i comptarà amb la participació dels ministres d’Energia, Turisme i Agenda Digital, Álvaro Nadal, d’Economia, Luis de Guindos, i de l’Interior, Juan Ignacio Zoido; així com del president de la Generalitat, Carles Puigdemont.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Fer-me'n subscriptor