20.03.2017 - 15:04
BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)
El saló de la indústria i la comunicació gràfica Graphispag obrirà les seves portes aquest dimarts al recinte Gran Via de Fira de Barcelona mostrant el més nou en personalització d’espais i objectes a través de la impressió, ha informat l’entitat firal en un comunicat.
Participaran més de 350 marques i es podran veure solucions d’impressió per personalitzar “de forma ràpida, versàtil i econòmica” qualsevol producte, superfície o material.
Segons un estudi de Deloitte recollit per Fira de Barcelona –organitzadora del saló–, el 36% dels consumidors està interessat a adquirir productes personalitzats, percentatge que es dispara entre els mil·lennistes.
De fet, gairebé la meitat dels consumidors entre 25 i 30 anys admet que els agradaria customizar els objectes que compren i un 71% afirma que estaria disposat a pagar més preu per ells.
Graphispag, dirigit a un públic professional, mostrarà maquinària i equips d’impressió i acabats, suports i materials sobre els quals imprimir, així com tintes i consumibles.
Així mateix, comptarà amb un espai central denominat Graphispag Live, on s’exposaran exemples reals de productes impresos per a decoració, interiorisme, comerços, envasat, tèxtil i el món editorial.
En aquest espai es desenvoluparan també tallers i demostracions d’impressió, conferències, recorreguts temàtics i trobades de networking.
Catalunya lidera la indústria gràfica espanyola amb 4.700 empreses, 28.000 treballadors i un valor de la producció de 5.300 milions d’euros, un 30% del total de la facturació estatal l’import de la qual ascendeix a prop de 18.000 milions d’euros, segons dades del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme.