Fira.- El saló Hispack 2018 se celebrarà al maig amb previsió d’augmentar un 10% les empreses

  • La fira de la indústria de l'embalatge Hispack celebrarà l'edició del 2018 entre el 8 i l'11 de maig, amb la previsió d'augmentar el nombre d'expositors en un 10% respecte a l'edició del 2015, ha informat aquest dilluns la Fira de Barcelona en un comunicat.

VilaWeb
10.04.2017 - 16:34

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

La fira de la indústria de l’embalatge Hispack celebrarà l’edició del 2018 entre el 8 i l’11 de maig, amb la previsió d’augmentar el nombre d’expositors en un 10% respecte a l’edició del 2015, ha informat aquest dilluns la Fira de Barcelona en un comunicat.

Organitzada per la Fira de Barcelona en col·laboració amb Graphispack Associació, Hispack és la fira més gran que la indústria de l’embalatge celebra a Espanya, i ofereix una visió integral del cicle de vida de l’envàs i l’embalatge per a qualsevol sector d’activitat: materials, disseny i fabricació d’envasos, embalatges i etiquetes, processos de producció, manipulació, emmagatzematge i transport, punt de venda, consum, reutilització, recuperació i reciclatge.

Durant la seva passada edició, Hispack va reunir 605 expositors, amb 1.226 empreses representades, que van ocupar 31.000 metres quadrats al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, i més de 38.000 professionals van visitar Hispack i la fira de tecnologies de l’alimentació, que van tenir lloc simultàniament.

Hispack coincidirà de nou amb FoodTech Barcelona, nova denominació de la fira de tecnologies de l’alimentació, que mostrarà tots els aspectes de la fabricació d’aliments, de manera que els visitants del sector de l’alimentació poden trobar en aquesta doble cita firal solucions des de l’ingredient, els processos de producció i l’embalatge fins a l’arribada al punt de venda.

El president del comitè organitzador d’Hispack, Javier Riera-Marsá, ha assegurat que el saló pretén demostrar que l’embalatge és “essencial” per donar resposta a quatre reptes actuals de qualsevol sector industrial o consum: sostenibilitat en tot el cicle de vida de l’envàs; interdependència amb la logística; automatització i digitalització de processos; així com noves experiències d’ús de l’embalatge.

Al mateix temps, Hispack oferirà solucions d’embalatge i procés a mida per a fabricants i distribuïdors d’alimentació, begudes, química, farmàcia, cosmètica, perfumeria i drogueria, i béns d’equip, entre d’altres.

La pròxima edició del saló es proposa incrementar la presència de professionals dels departaments d’R+D de les empreses, que guanyen pes en el desenvolupament de l’embalatge i el producte, així com de nous perfils del sector logístic.

També s’ha marcat com a objectiu mantenir la presència de tècnics de producció, compres i enginyeria, a més de visitants amb funcions relacionades amb el màrqueting i la comunicació.

Per sectors d’activitat, el saló espera mantenir els percentatges de creixement de visitants procedents de farmàcia, cosmètica i alimentació registrats en la passada edició, i augmentar, així mateix, la presència de representants de begudes i química.

INTERNACIONALITZACIÓ

Es preveu que el 25% dels expositors directes i el 10% dels visitants siguin estrangers, majoritàriament de països europeus els primers i de mercats comunitaris, llatinoamericans i de l’àrea mediterrània els segons.

En col·laboració amb l’associació d’empreses Amec, Hispack i FoodTech Barcelona impulsaran conjuntament un programa de compradors internacionals convidats amb l’objectiu d’atreure missions comercials i professionals de mercats emergents amb projectes concrets per invertir, els quals mantindran reunions de negoci planificades amb els expositors d’ambdues fires.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor