Fira.- El saló B-Travel farà 25 anys el 2017 amb propostes de turisme d’experiències

  • El saló B-Travel farà els 25 anys en l'edició del 2017, que tindrà lloc entre el 21 i el 23 d'abril al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, i que se centrarà, un any més, en el turisme d'experiències.

VilaWeb
21.12.2016 - 18:06

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

El saló B-Travel farà els 25 anys en l’edició del 2017, que tindrà lloc entre el 21 i el 23 d’abril al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, i que se centrarà, un any més, en el turisme d’experiències.

Segons ha informat Fira de Barcelona aquest dimecres en un comunicat, B-Travel oferirà propostes turístiques de les comunitats autònomes espanyoles, una àmplia representació de països i regions del món, agències de viatges, hotels, navilieres especialitzades en creuers, empreses de productes i serveis turístics, establiments de turisme rural i companyies de transport.

La següent edició també es dividirà en cinc àmbits (B-Happy, B-Culture, B-Special, B-Adventure i B-Delicious) i tindrà una posada en escena “més cuidada i espais d’ambientació més experiencial”, ha explicat la directora del saló, Marta Serra.

Destacarà la zona gastronòmica B-Delicious amb degustacions a un euro i l’escenari central, on tindran lloc espectacles, actuacions i exhibicions de danses i tradicions del món, així com xerrades on donaran consells per viatjar amb amics, les millors rutes de senderisme i viatges d’idiomes.

El Saló Internacional del Turisme a Catalunya (Sitc) va néixer l’abril del 1992 impulsat per Fira de Barcelona i el 2015 va evolucionar a B-Travel, apostant per un model de saló més experiencial, que presenta la seva oferta des de les emocions i activitats que es poden viure i fer en el destí.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor