20.08.2025 - 11:15
|
Actualització: 20.08.2025 - 12:52
Pop Mart, l’empresa xinesa que comercialitza els peluixos Labubu, ha tancat el primer semestre de l’any amb un benefici net atribuït de 4.574 milions de iuans (546 milions d’euros). Això representa un augment del 374% respecte dels guanys del mateix període de l’any passat. La companyia ha anunciat el llançament imminent d’una versió mini dels seus populars ninots col·leccionables, fet que ha impulsat les seves accions a més d’un 12% a la borsa d’Hong Kong.
La facturació fins al juny ha arribat a 13.876 milions de iuans (1.656 milions d’euros), més del doble que no pas ara fa un any. L’augment s’ha notat a tot arreu: a la Xina, els ingressos han crescut d’un 135%, fins a 8.283 milions de iuans (989 milions d’euros); a l’Àsia-Pacífic, d’un 258%, fins a 2.851 milions de iuans (340 milions d’euros); a Amèrica, s’han multiplicat per 12, fins a 2.265 milions de iuans (270 milions d’euros); i a Europa han arribat a 478 milions de iuans (57 milions d’euros), gairebé 8 vegades més que no pas el 2024.
En la conferència posterior a la presentació de resultats, el fundador i conseller delegat de Pop Mart, Wang Ning, s’ha mostrat convençut que l’empresa superaria amb escreix les previsions de vendes anuals. També ha confirmat que el nou Labubu en versió mini es llançaria ben aviat, segons que recull Bloomberg.