02.05.2017 - 11:36
BARCELONA, 2 (EUROPA PRESS)
La Fundació per a l’Assessorament i Acció en Defensa dels Animals (Faada) ha tancat la seva campanya ‘Sóc responsable’ d’identificació i esterilització d’animals de companyia amb 9.866 inscrits, ha informat l’entitat aquest dimarts en un comunicat.
La campanya, que va engegar l’1 de febrer i es va tancar el 30 d’abril, va tenir un total de 8.439 esterilitzacions i 5.564 identificacions a Catalunya i Madrid, la qual cosa suposa 14.003 actuacions veterinàries en tres mesos gràcies a la col·laboració de 286 centres adherits.
La coordinadora de la iniciativa, Alba Jornet, ha assegurat que aquest any la campanya ha volgut fer incidència i conscienciar la gent sobre què implica permetre que els seus animals criïn, i ha considerat que la cria per part de particulars és “l’arrel del problema de la superpoblació i el maltractament”.