Europa.- La Guàrdia Costanera italiana anuncia el rescat d’uns 1.200 migrants al Mediterrani

  • A prop de 1.200 migrants han estat rescatats aquest divendres en el marc de deu operacions diferents portades a terme al Mediterrani Central, tal com ha informat la Guàrdia Costanera italiana.

VilaWeb
05.11.2016 - 12:49

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

A prop de 1.200 migrants han estat rescatats aquest divendres en el marc de deu operacions diferents portades a terme al Mediterrani Central, tal com ha informat la Guàrdia Costanera italiana.

Coordinades des de la central operativa del guardacostes a Roma, les operacions, portades a terme al costat de les organitzacions Moas, Life Boat, Metges Sense Fronteres (MSF) i Jugend Rettet, han procedit al rescat de les 1.200 persones que viatjaven a bord de vuit basses de goma i dues embarcacions menors.

L’Organització Internacional per a les Migracions (OIM) estima en 4.220 el nombre de persones que han perdut la vida des de començament d’any intentant arribar a Europa travessant el mar Mediterrani.

Aquesta mateixa setmana, al voltant de 250 migrants i refugiats haurien mort després de dos nous naufragis en el mar, segons va poder saber Cartotta Sami, portaveu de l’alt Comissionat de l’ONU per als Refugiats (ACNUR) en el sud-est d’Europa.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor