Desallotgen l’estació del Prat de Llobregat per un incendi a les instal·lacions

  • La circulació a l'estació no ha quedat interrompuda, tot i que els trens no s'aturen · El foc, que s'ha originat en un camp de la vora, ja ha estat extingit

VilaWeb
14.08.2024 - 13:58
Actualització: 14.08.2024 - 17:29

L’estació del Prat de Llobregat, per on circula la línia R2 de Rodalia, ha estat desallotjada arran d’un incendi a les instal·lacions, segons que ha informat a Twitter Protecció Civil.

El foc, que ja està extingit, s’ha originat en un camp proper i ha omplert de fum el vestíbul de l’estació. Els Bombers hi treballen amb quatre dotacions i estan fent tasques de ventilació. El 112 ha rebut l’avís a les 13.00.

La circulació a l’estació, tanmateix, no ha quedat interrompuda, tot i que els trens no s’aturen. S’ha activat la prealerta del pla Ferrocat en previsió de possibles incidències.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor