Una enquesta assenyala MasOrange com l’operadora principal que va tenir problemes amb l’alerta per pluja

  • Albert Cuesta ha fet una gran enquesta a les xarxes socials i ha registrat que quinze companyies van ser afectades, però a totes els dóna servei MasOrange

VilaWeb
14.07.2025 - 10:23
Actualització: 14.07.2025 - 13:20

El periodista especialista en tecnologia Albert Cuesta ha fet una enquesta àmplia a les seves xarxes socials per tenir més informació sobre el fet que dissabte l’alarma per la gota freda no arribés a tots els mòbils.

Centenars d’usuaris han assenyalat que no havien rebut l’alerta i han especificat quina companyia tenen, i els resultats són clars: malgrat que ahir la consellera d’Interior, Núria Parlon, va dir que hi havia hagut problemes amb dues o tres operadores, en realitat en van ser quinze, però a totes els dóna servei la mateixa: MasOrange. Així doncs, companyies com ara Jazztel, Simyo, Yoigo, PepePhone i Euskaltel no van rebre l’alerta perquè els dóna servei MasOrange. Cuesta ha afegit que la primera alerta tampoc no va arribar a les línies virtuals de Grupo MASMOVIL, és a dir, Som Connexió, Parlem, Adamo, RACCtel, Som Vera Suop i Estabanell.

“El missatge no s’envia a mòbils en concret. S’envia a antenes, i les antenes ho envien a terminals connectats amb aquella cobertura”, ha especificat Cuesta a Els matins de TV3.

 

Recomanem

Fer-me'n subscriptor