25.04.2017 - 15:06
MADRID, 25 (EUROPA PRESS)
EnComúPodem ha sol·licitat la compareixença al Congrés del ministre de Justícia, Rafael Catalá, perquè expliqui per què es s’enviava missatges amb l’expresident de la Comunitat de Madrid Ignacio González quan aquest ja estava sent investigat per presumpta corrupció i quins eren els “embolics” que desitjava es tanquessin “aviat” en un SMS que li va enviar el passat mes de novembre.
En concret, ha estat el portaveu de Justícia d’Units Podem i diputat d’EnComúPodem, Jaume Moya, qui ha registrat la petició de compareixença en desvetllar ‘El Español’ uns SMS entre Catalá i González el passat mes de novembre, que ha confirmat a Europa Press el Ministeri de Justícia.
“Exigim que el ministre de Justícia comparegui i expliqui al Congrés quin embolic coneixia d’Ignacio González”, ha comentat Moya en el seu compte de Twitter.
González va enviar un missatge a Catalá per felicitar-lo per la seva continuïtat al capdavant de Justícia al nou Govern de Rajoy. “Gràcies Nacho. Una forta abraçada. Tant de bo es tanquin aviat els embolics”, li va contestar el ministre, una frase que el ministeri desvincula de qualsevol assumpte judicial que pogués estar relacionat amb l’exmandatari madrileny.