Empresaris de Terrassa veuen que la reforma horària podria afavorir eficiència i competitivitat

  • La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha fet un sondeig entre el col·lectiu empresarial adscrit a la institució per valorar la reforma horària, i ho ha considerat una fórmula per afavorir l'eficiència i la competitivitat.

16.12.2016 - 18:30

TERRASSA (BARCELONA), 16 (EUROPA PRESS)

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha fet un sondeig entre el col·lectiu empresarial adscrit a la institució per valorar la reforma horària, i ho ha considerat una fórmula per afavorir l’eficiència i la competitivitat.

En total un 52,4% ha afirmat que es podria aconseguir aquest propòsit, mentre que el 47,6% restant ha considerat que “difícilment incidiria en l’eficiència organitzativa del negoci”, tot i que un altre 71,6% ha assenyalat que aquesta mesura no representaria especials dificultats per implementar-la, ha informat l’entitat en un comunicat.

Alhora, ha remarcat que els que aposten per horaris laborals més flexibles els han valorat com una “mesura òptima per atreure noves generacions de professionals”, i un 57,53% de les companyies impulsarien iniciatives com acomodar horaris d’entrada i sortida i una franja horària de presència física obligatòria i una altra de flexible.

Un 80,9% dels negocis establirien una borsa horària regulada que podria ser usada tant per l’empresa com pels treballadors, a més d’implementar fórmules com la jornada contínua o compactada, reduint les pauses del migdia.

D’altra banda, la Cambra ha instat les administracions valorar un pla per a la implantació de tecnologies de la informació i programari amb la finalitat que es transformin en millores en la flexibilitat horària.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor