05.05.2017 - 13:46
BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)
La XI edició dels premis GoliADs de Comunicació i Publicitat recalaran en el publicista Luis Casadevall, per la seva trajectòria professional, i l’il·lusionista Antonio Díaz –conegut popularment com el Mag Pop–, per la seva innovació i creativitat, una nova categoria, ha anunciat la Universitat Abat Oliba (UAO) CEU aquest divendres en un comunicat.
Atorgaran els guardons estudiants del Grau de Publicitat i Relacions Públiques del centre el dijous 11 de maig, i també premiaran les millors iniciatives en línia, de televisió, de premsa i ràdio, així com les millors peces publicitàries en les categories d’espot, gràfica, valors humans i branded content.
Els GoliADs estrenen en aquesta edició la categoria que reconeixerà les aportacions d’empreses, institucions i persones en matèria d’innovació i creativitat, que inaugura el Mag Pop per la seva aportació al món de la màgia a partir de propostes i formats innovadors.
També atorgaran aquest any la ‘Snitch Daurada’, un reconeixement inspirat en ‘Harry Potter’ –temàtica que caracteritzarà la present edició–, a la millor peça entre les presentades a concurs en totes les categories.
En aquesta edició, el certamen ha rebut al voltant de 70 peces de 20 agències de comunicació, i ha afegit que cada any compta amb la participació de les quals estan considerades com les principals agències de l’Estat.
Entre els guardonats anteriorment figuren professionals com Lluís Bassat, Joan Costa, Luís del Olmo, Iñaki Gabilondo, Joaquín Lorente i Marçal Moliné, ha destacat la universitat.