Els ports de Palamós, Roses i La Ràpita busquen créixer com a destí europeu de creuers

  • Els ports gironins de Palamós i Roses i el tarragoní de Sant Carles de la Ràpita promocionen aquesta setmana els seus atractius per a la indústria creuerística a la fira europea Seatrade Cruise Med, que té lloc a Santa Cruz de Tenerife entre aquest dimecres i divendres.

VilaWeb
21.09.2016 - 14:31

GIRONA/TARRAGONA, 21 (EUROPA PRESS)

Els ports gironins de Palamós i Roses i el tarragoní de Sant Carles de la Ràpita promocionen aquesta setmana els seus atractius per a la indústria creuerística a la fira europea Seatrade Cruise Med, que té lloc a Santa Cruz de Tenerife entre aquest dimecres i divendres.

Aquestes instal·lacions portuàries, que formen part de Ports de la Generalitat, mostraran la seva oferta d’oci i serveis, amb èmfasi al enoturisme i les rutes singulars pensades per a viatgers de creuers de luxe, ha informat el Govern en un comunicat.

La fira, a la qual acudeixen ports, navilieres i turoperadors, també acollirà la 48a assemblea general de Medcruise, associació en la qual el Port de Palamós ocupa una Vicepresidència.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor