Els ‘millennial’ tenen una taxa de fidelitat del 30% a les empreses on treballen

  • Els joves de la generació 'millennial' presenten una taxa de fidelitat cap a la companyia on treballen del 30%, fet que suposa un dels reptes dels directius pels pròxims anys, segons l'informe 'Rol dels C-level en la transformació digital' elaborat per l'Associació Espanyola de Directius (AED), l'Associació Catalana d'Empreses Consultores i la consultora Everis, presentat aquest divendres a Madrid.

07.10.2016 - 18:17

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

Els joves de la generació ‘millennial’ presenten una taxa de fidelitat cap a la companyia on treballen del 30%, fet que suposa un dels reptes dels directius pels pròxims anys, segons l’informe ‘Rol dels C-level en la transformació digital’ elaborat per l’Associació Espanyola de Directius (AED), l’Associació Catalana d’Empreses Consultores i la consultora Everis, presentat aquest divendres a Madrid.

Segons el document, la generació ‘millenial’ serà clau perquè les empreses puguin portar a terme la seva transformació digital, per la qual cosa han d’adaptar-se a la baixa tolerància a la fallada percebuda per part dels clients, a la flexibilitat i agilitat, l’impacte tecnològic en la transparència i la responsabilitat, i la pèrdua de control per part de l’equip directiu per la presència a les xarxes socials, que fa que la responsabilitat final de l’organització no pugui personalitzar-se.

L’informe exposa que, per a les companyies, ja no és suficient ser eficient, sinó que han de qüestionar-se si els serveis i productes de la companyia seguiran tenint valor en dos o cinc anys.

Afegeix que aquesta transformació digital no és purament tecnològica, sinó que és una transformació cultural de les organitzacions, on les persones, i en concret, els màxims executius de les organitzacions són una peça clau.

El rol dels directius d’una companyia han de transformar-se per aconseguir dotar l’organització dels mecanismes necessaris que permetin aconseguir flexibilitat, velocitat i execució de qualitat necessaris per l’era digital.

L’informe ha estat presentat per César Zayas, coautor de l’informe, al costat de Bruno Vilarasau, director de Gran Públic a Catalunya de Telefónica i president de la comissió de Tecnologia i Negoci de l’AED.

Durant aquesta presentació s’ha portat a terme una taula rodona on han participat Michael Duncan, director general de la Unitat de Consum de Telefónica; Mariona Vicens, director Strategic Development and Innovation de CaixaBank; i Ricardo de Querol, director de Cinco Días, com a moderador.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor