Els ‘eSports’ seran una disciplina oficial en els Jocs Asiàtics del 2018 i 2022

  • MADRID, 19 Abr. (EDIZIONES/Portaltic) Els 'eSports', o competicions professionals de videojocs, tindran un espai reservat en els propers Jocs Asiàtics de Jakarta 2018 i Hangzhou 2022, l'equivalent d'Àsia als Jocs Olímpics tradicionals. També es podran veure competicions de videojocs en els Jocs Asiàtics d'Arts Marcials que se celebraran aquest any al Turkmenistan.

VilaWeb
20.04.2017 - 17:32

MADRID, 19 Abr. (EDIZIONES/Portaltic)

Els ‘eSports’, o competicions professionals de videojocs, tindran un espai reservat en els propers Jocs Asiàtics de Jakarta 2018 i Hangzhou 2022, l’equivalent d’Àsia als Jocs Olímpics tradicionals. També es podran veure competicions de videojocs en els Jocs Asiàtics d’Arts Marcials que se celebraran aquest any al Turkmenistan.

Segons ha revelat el diari ‘China Daily’, la inclusió dels esports electrònics com a disciplina olímpica és fruit d’un acord entre el Consell Olímpic d’Àsia (COA) i Alibaba Group, corporació xinesa dedicada al comerç en línia.

El xeic kuwaitià Ahmad Fahad Al-Sabah, president del COA, ha assenyalat, en declaracions a ‘China Daily’, que en el Consell “s’espera amb interès la col·laboració amb Alibaba per incloure els esports electrònics en els esdeveniments esportius”.

D’aquesta forma, l’empresa d’origen xinès serà un dels grans patrocinadors dels esdeveniments olímpics a Àsia. Alibaba també s’ocuparà de retransmetre en viu les competicions mitjançant una plataforma a internet.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor