Els clients de Mango podran interactuar amb la música de les seves botigues a través de Shazam

  • Mango i Shazam han creat la solució de Màrqueting Mòbil Shazam In-Store, que està disponible a 20 punts de venda la firma de moda a Espanya, on els clients tindran l'oportunitat de connectar-se a través de Shazam per accedir a les 'playlists' de Mango i poder triar les cançons que desitgin que sonin a la botiga mentre fan les seves compres.

21.03.2017 - 12:45

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

Mango i Shazam han creat la solució de Màrqueting Mòbil Shazam In-Store, que està disponible a 20 punts de venda la firma de moda a Espanya, on els clients tindran l’oportunitat de connectar-se a través de Shazam per accedir a les ‘playlists’ de Mango i poder triar les cançons que desitgin que sonin a la botiga mentre fan les seves compres.

En un comunicat aquest dimarts, la multinacional espanyola ha destacat que es converteix així en la primera marca de moda a Europa a oferir aquesta proposta musical en els seus punts de venda, un projecte que s’ha dut a terme de la mà de Mood Media.

Shazam In-Store estarà personalitzada per Mango i inclourà continguts multimèdia de la firma, com les seves campanyes, ofertes especials i les últimes novetats de la temporada, i permetrà als usuaris accedir al conjunt de les seves xarxes socials, com el canal d’Spotify.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor